Mihranimmm Sabahtan beri zaten dert basimdan kalkmıyor, kizim hasta post açmıştım sabah. Azonce gel seni biraz uyuyatim dinlen dedim hayır uyumuycam diye yumruk attı karnıma. 7.5 aylik hamileyim..Bir şey olur mu bebeklere ? İkiz gebelik
Dupduru19 Mihranimmm olmaz bence korkmayın içerideki minikler biraz sarsılmıştır kızınız çok sert atmış olamaz ha eğer yumruk canınızı çok acıttıysa dayanamasanız bir doktora görünün. Benimde 4 yaşında kızım var bazen karnıma tçtekmesi geliyor bu sabahta oyuncağını bilerek vurdu kızdım filan ama bşy olmadı şükür