balliikedii Hbtn Sma optipro ama inanılmaz gaz yaptı bize hipp organik combiotik de iyi geldi ama bebelac en iyisi oldu
Cnsadl Antalya0703 bende hip kullandım aynı sizin gibi çok aşırı kusma yaşadık evolvia kullanıyorum uzun zamandır maşallah diyeyim hiç problem yaşamadık tavsiye ederim