Fulyazeynepayla merhaba, geciktirmeden doktora giderseniz aslında daha iyi olur. Kandaki enfeksiyon değerinize göre antibiyotik verebiliyorlar. Ben ihmal ettim, parolle geçirmeye çalıştım bir kaç gün. Sonra boğazım kötüleşti, öksürük başladı derken hastaneye gitmek zorunda kaldım. Serumla biraz toparladım, şimdi antibiyotik kullanıyorum. Reçete edilen ilaçlarımın hepsini çocuk doktorumuza da danıştım. Bir sıkıntı olmadığını söyledi. Emzirirken de kullanabileceğimiz ilaçlar varmış yani. Geçmiş olsun 🙏🏻