Kızlar bebeğim 10,5 aylık şimdiye kadar hep anne sütü aldı ama artık azaldı sanırım çünkü günde üç kere falan çiş yapıyor ve bezinde turuncu leke oluyor ve kokuyor internette yetersiz beslenme veya yetersiz sıvı alımından dolayı olur yazıyor mama aldım Bebelac gold - aptamil - hipp ama hiç birini sevmedi yemedi napmalıyım yarın doktora randevu aldım ama size de sormak istedim