Kızlar bebeğim 2 ay 2 günlük erkek bebek emerken gaz çıkarmak istiyor kendini kızartıyor emerken kaka yapmak istiyor yapınca da ağır kokuyor ekşimiş tavuk gibi sadece anne sütü ile besliyorum kaka rengi sarı hafif mukuslu gibi doktora sordum kaka rengi normal dedi kendi kendine kakasını yapamıyor bacaklarını karnına doğru tutuyorum ittiriyorum bazen de öyle yapıyor normal mi