Merhaba. Kızlar benim kızım 4 aylık sadece anne sütü alıyor. Yaklaşık 1 haftadır kakasını yapmıyor. Anne sütü aldığı için endişelenmiyorum 10 güne kadar normal olduğunu biliyorum. Ama afedersiniz gazı çok fena kokuyor ve fark ettim bu aralar başı çok terliyor. Birbiriyle bağlantısı var mı bilmiyorum ama bu durum eş zamanlı oldu. Bu arada neşesi yerinde ıkınmıyor, sıkılmıyor. Sizce neden olabilir, başına böyle bir durum gelen var mı?