3 yaşında kızım, 2 aylık oğlum var Elhamdülillah. Kızım çok kibar söz dinleyen bi çocuktu kardeşini de seviyor aslında çok bi kıskançlık görmedim ama huyları çoook değişti . Hiç kızmazdım hep kızar oldum güzel konuşmaya çalışıyorum genelde asla dinlemiyor sözümü çok perişan haldeyim 😪