Gamze123 bu aslında bebekler zaten bu şekilde denip ihmal edilen bir durum mesela benim Bebeğim de çok hızlı nefes alıp veriyor kalbinde ufurum çıktı kardiyoloji de kontrol ediliyor masum bir delik gibi gözüküyor ama kapanmama ihtimali de var bir yaşına kadar bu şekilde stabil kontrolleri olacak bakalım bence sizin de bu şekilde bir durum olma ihtimali icin mutlaka doktora hatta bir kardiyologa götürmeniz gerekir