Ececiiim Hep günün menüsü/ yemeği postları açılıyor ☺️☺️ Hanımlar bugün yemeğin yanına hangi tatlıları yapıyorsunuz? Hepimize fikir olsun 🌸 Ben sütlaç yapıyorum 😋
Zumra_Fatma Ececiiim ohh cok da severim ben bugun yemek yapamicam ama belki sultan sarması yaparim soguk soguk
Halimea Ececiiim dün yaptım fazla yapmıssım bugüne de kaldı . Muzlu biskivili pasta. Sütlü tatlılar dışında tatlı gitmiyor yazın.
Ececiiim Zumra_Fatma ay yemek bende de yok henüz 🫠aa Sultan sarması da güzel tatlıdır elinize sağlık şimdiden ☺️☺️
omerinannesi_2705 Ececiiim Evdekiler tatlıya bayılıyor ben de diyetteyim 🥲 Koklaya koklaya yemiş kadar olurum artık 😅
Cekiyorum_Gulumse Ececiiim sular kesilecek diye sabah koştur koştur yemeğimi yaptım akşama yanına pilav yapicam . Şuan bebisim uyuyor tam tatlı yapma zamani ama sular kesik 🙈 gelince vaktim olursa sutlu tatli veya revani yapmak istiyorum 😍
Ececiiim Cekiyorum_Gulumse kadınların koşturması hiiç bitmiyor 🫠🫠 umarım çabucak gelir suyunuz. Kimse tatlısız kalmasın ☺️☺️☺️