esilam1 Ececiiim hahahahah afiyet olsun 🌸 yazın en iyisi asslında ama benim kızımla eşim skıntılı yemek konusunda ben peynir domatese bile raziyim 🙂
esilam1 Beraninannesii afiyet olsun 🌸 sanırım ege bolgesindesiniz kabak çicegi genelde orda var cok gormustum ama yemek nassip olmadi
esilam1 Beraninannesii yaaa ogrenmis oldum bunu da 🙂 ben ege tarafinda cok gormustum aklimda hep oyle kalmis
MommysMini esilam1 biber dolması herhangi bi çorba ve cacık yapmayı düşünüyorum bide canım uzun zamandır istiyodu haşhaşlı çörek yaptım
esilam1 MommysMini ohhh misss bekarken annem cok yapardi hashasli çörek ben hiç denemedim nedense 🫣 afiyet olsun 🌸
esilam1 Ececiiim hahahah bizmde oyle ben vejeteryanim tam degil aslinda kirmiz et hic yemem. Tavuktan da yavas yavas tiksinmeye basladim. Esim tam et sever her gun olsa yer olmadigi zamands neden yok der 🫣
Ebus2045 esilam1 bende bugün bize göre sıyırma yemeği ama başkalarına göre börülce yemeği var 😂 yanına makarna kavurup salata yapicam