Benim bebeğim doğduğunda hiç tırnağı yoktu . Uzadıkça batık oluştu baya kötüydü iltihap akardı …benim hatam uzun tırnak batar diye keserdim oysaki kısa tırnak daha batıyormuş bu süreçte krem vs kullandım hiç işe yaramadı uzadıkca törpü ile kısalttım şimdi şükür daha iyi geçti gibi bir şey ☹️