1 aylikken benimde hep oyleydi. Her emzirmemde kaliyodu boğazında oksuruyodu hep nefessizkaliyodu. Annem yanımda kaldi dogumdan sonra. Allahtan o vardi. Bi ciglik attim anneeee diye kalkti hemen noldudiye oglum mosmor olmustu elimden aldi oglumu ters çevirdi sirtina vurdu iki kaşının ortasindan tutup kaldırdı oyle kendine geldi cocuk. Bide hastaydi biraz burnuda tikaliydi cok kotuydu. Burnundan da gelmisti.sut. okdr korktumki anlatamam gitti dedim cocuk ciglik cigliga kalmistim. :( 3 aylik suan halaoluyo arada bende oyle yapiom gecio. Sutumuz tazyikli oldugu icinde boyle olabiliomis doktorum demisti