Ed5242 mama sandalyesinde oturmuyor ayağa kalkıp masaya çıkmaya çalışıyor. Kemerini bağlarsam ağlıyor. Masaya gelince de her şeye vurup devirip oyun oynamak istiyor. Halbuki yemek zamanına, yemek masasına alışsın diye bu zamana kadar hep bizimle birlikte yedirdim. Ama kendisi de masaya dahil olmak istediği için tehlikeli olmaya başladı kullanmıyorum artık mama sandalyesini. Kucağıma alıyorum öyle yediriyorum. 3-5 kaşık yediği de zaten. Seçici ve sevmiyor yemek yemeyi. Zaman kaybı olarak görüyor bence 😂 bir yerleri dağıtmaya gecikiyor 😂