[silindi] Ne zamana geçer 38,5 larda geziyor ateşimiz düşürüyoruz yine çıkıyor çok huysuz ağlıyor sürekli diş dönemi de aslında ama ikidir doktorlar enfeksiyon dedi ilk defa tahlil yapılacak ne kadar sürede geçer bu enfeksiyon
Patron1bebeginannesi [silindi] doktor enfeksiyon dediyse tabiiki enfeksiyondur. Küçükken benim bebeğim de enfeksiyon oldu ben diş sandım ama değilmiş 37.5 üstü diş ateşi olamaz dediler bana. Zaten dişte sadece huysuz falan oluyor mesela, ama enfeksiyonda hasta olduğu her halinden belliydi. Geçmiş olsun bol sıvı meyve verin kaç aylık bilmiyorum ama