Eksijelibon
36+6’da kolestaz sebebiyle acil sezaryene alındım. Kızım 2.900 kg, 50 cm dünyaya geldi. 5 saniye gördüm onu, hemen yoğun bakıma aldılar. Solunum yetmezliği teşhisi konuldu. Kendimi toparlayınca yanına gittim, nefes aldığını büyük bir sıkıntısı olmadığını söylediler. Ertesi sabah “bebeğiniz entübe edildi” haberiyle uyandım. 14 gün yoğun bakımda kaldı. Çok zordu ama Allah’ın yardımıyla ona süt götürmeyi hiç ihmal etmedim. Şimdi yanı başımda uyuyan 3 aylık bir melek 🥰Gerekirse geç kavuşun ama yolun sonu aydınlık olsun. Allah yavrusunu bekleyen tüm annelere yardım etsin, yavrulara şifa versin 🌸