Dün taktırdım adetimin 3. Gününde benim için çok kötüydü baya ağrı çektim isteğe göre anestezi yapıyorlarmış ama bunu bana işlem bittiğinde söylediler , doğumumu sezeryan yapmıştım ve alttan hiç muayene olmadım belki de bana o yüzden bu kadar ağır geldi Şuan çok iyiyim hiç ağrım felan yok ama işlem sırasında çok kötü oldum