yyuzgulec 4 aydır regl olmuyordum. Dün akşam oldum. Bebeğim dünden beri emmek istemiyor ağlayıp duruyor normal mi bu acaba
Feyzosumunannesi yyuzgulec Ay bu ben. Bende 4 buçuk ay sonra filan adet olmuştum bebeğim emmek istemeyip ağlıyordu doktoruma yazmıştım normal demisti sonra kendiliğinden duzeldi