buse_tetik Herkese merhaba, birkaç gündür uyku konusunda sorun yaşıyoruz düzenli bir uykumuz vardı saatli şekilde, acaba bu aylarda uyku gerilemesi yasayan var mıdır? Yardımcı olur musunuz
Meloyloy buse_tetik 9 ay 21 günlüğüz ama bizde farklı bişey olmadı. Sıcaklardan olabilir mi? Yatmadan yıkasanız aslında..
seherskr buse_tetik 9 ay 17 günlük hem uyku gerilemesi hem de uyku reddi var yastık görse kaçıyor, emzirmek için kucağa alıyorum kaçıyor .9.ayda da bir atak vardı biz hem ona hem dişe bağladık.dişler çıkınca biraz daha rahatladık
berosunannesi buse_tetik 😓 bizimki bu gece uyumamak için direndi resmen ve 1 aydır falan gece 5-6 gibi ağlayarak uyanıyor tekrar geri zor uyutuyoruz
buse_tetik Meloyloy anca görüyorum tamamen unutmuşum postu, hergün günde iki kere yıkıyorum sabahtan ve gece uykusundan 1 saat önce. Sanırım yan dişleri geliyor ondan huzursuzluğu uyku sorunu
buse_tetik berosunannesi uyku sorunu olunca çok zor oluyor maalesef hem bebek için hemde anne ve babalar için bir dönem geçicek bunlarda düzene girecek. Tam düzene giriyor diş geliyor tam düzene giriyor atak geliyor napalım böyle böyle buyucekler hepsi çok şükür
berosunannesi buse_tetik aynen canım büyüyecekler yapacak bir sey yok her dönem zor o yüzden biz alışacağız yeter ki sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil zaten