18 günlük bebeğim var 30 ml veriyorum anne sütüyle beraber. Sütüm az mı çok mu bilmiyorum bazen 45 yapıyorum onuda içiyor. Mamanın üzerinde yenidoğan için 60 ml yazıyor ama bana fazla geldi. Doktor da 60 iciyosa verebilirsin dedi. Sizler kaç ml veriyosunuz. Bide doktor gündüzleri 3 saati geçmesin gece de 4 saati dedi.