Biz bi sebepten dolayı çocuk nörolojiye gittik lekesi vardı onu göstermek için ama doktor lekeden çok parmak ucu yürümesine dikkat etti takip edin sonra fizik tedaviye yönlendirdi o da bişey yok normal diyip hareketler verdi evde yapmak için. Şimdi karşıma sürekli parmak ucu yürüyen çocuklar da bilmem ne hastalığı belirtisi diyip duruyorlar ay kafayı yiycem ya her çocuk yürümezmi parmak ucunda ya. Sizinkiler yürüyormu yada bu sebepten doktora gittiğinizde ne dedi. Hastalık olursa başka ne belirtisi olurmuşki