Merhabalar normalde hasta olmam lazım ama 3 gün önce basım agriyodu hasta olcam belli dedim agrikesici attım yattım sabah cok az kanama sonrada çok az kahverengi leke geldi ikinci günde öle kahverengi leke var sadece az bı şekilde şimdide öle çok az sahada bişe yok ne olabilir bu sizce sıcaklardan yada stres etkisi olabilir mi ?