Bugün biz 9 günündeyiz çok düşündüm araştırdım ama tiksindirmek istemedim. İlk bi kaç hafta azalttım sonrası göğsüme yarabandı yapıstırdım ve hastalandığını sütün bittiğini doktora götürelim mi diyerek sorular yönelttım. Her sorduğunda açtı baktı bazen öptü sarıldı suan sormuyor sarılıp gıdıyor