AslanAnnesii12 biz de beslenememekten dolayı daha 2 günlükken hastaneye yatmıştık. Sarılığımız da vardı. Doktorumuz 2 saatte 1 uyandırıp memeye koy be 3 saatte bir de mutlaka 60 ml e 2 ölçek mama ver demişti 10 gün o şekilde ilerledik sonrasında kilo alımı iyi olduğu için 6 öğün mamaya düşelim onun dışında da hep memede olsun dedi bu durumda gündüz 2 öğünü vermiyorum (saat 12 ve 18 mamalarını atlıyoruz yani. Sürekli emzirmeye çalışıyorum. Dün 1 aylık olduk kontrolümüz vardı, bu şekilde beslemeye devam edelim dedi. Belki yardımı olur.