Doğum öncesi şiddetli adet sancım olurdu her ay, bir iki gün ağrı kesiciyle geçirirdim, 1.5 yıl önce normal doğum yaptım, doğumdan 5 ay sonra adet olmaya başladım ve adet sancım sıfırlanmıştı 1 yıldır, sıfır ağrıyla çok rahat geçiyordu reglilerim. Bugün başlayan reglimse çok sancılı, doğum öncesi kadar olmasa da beni epey rahatsız edecek kadar ağrım var. Son zamanlardaki tek fark 2 hafta önce emzirmeyi sonlandırmam. Acaba emzirme sonrası hormonel değişim adet sancısının geri gelmesinde etkili olmuş mudur? 😞 Umarım olmamıştır, bir diğer aklıma gelen şey üşütmüş olma ihtimalim. Var mı benim gibi ağrı süreci geçiren diye merak ettim kızlar.