Yarenventolin öğrendiğimde 5 haftalıktı, alışamadım yok gibi hissediyorum 😂 bugün kontrolüm var bakalım. Tuhaf hissediyor insan sanki kızımın yerini alacakmış gibi ona çok üzülüyorum. Düşünüyorum kendimi 2 bebekli yenidoğan olunca kızım 1.5 yaşında olmuş oluyor tam biraz depresyona girer gibi oluyorum daralıyorum da alacak nefesi varmış vardır Allah’ın bildiği diyorum kendimi telkinliyorum😒 sizin ne kadarlık bebeğiniz var kaç haftalık suan