6 aylık oğlum var 1 aydır sütüm yetmiyordu yavaş yavaş ek gıdaya başladım ara öğün olarak meyve yoğurt veriyordum ama artık oğlum emiyor süt gelmiyor bol su veya sıvı şeyler içiyorum ama sadece gece indigini hissediyorum oda gece kalkınca emiyor sabaha kalmıyor emince iner dedi ebe oğlum çekiyor gelmeyince ağlıyor bende mama vermek zorunda kalıyorum