Aycl08 Bebeğim 8.5 aylık ve vitaminlerini veremiyorum kaşıkla veriyorum açmıyor ağzını heryere döküyor başka birşeyle kandırıp vermeye çalışıyorum bu seferde yutmuyor nasıl yapacağım sizler nasıl veriyorsunuz
Omeraslan Aycl08 Damlalık ile veriyorum. Dilinin altına damlatıyorum. Hemen balkona çıkarıyorum. Unutup yutuyor😃
Aycl08 Mom0008 ilaçları damla şeklinde ama şırıngaya nasıl yapabilirim ve direk ağzınamı sıkıyorsunuz
Mom0008 Aycl08 bir kaşığa kan damla ise o kadar koyup çekiyorum öyle veriyorum kan ilacı başladılar bugün onuda öyle verdim dişleride fazla zarar görmez diye hemen yutuyor