Merhaba anneler oğlum anne sütü almadığı için 5. Ayda ek gıdaya başladık tadımdır çorbadır kıymadır hepsini denedik şimdi 8 ay 7 günlüğüz. Ve ben bu zamana kadar hep buharda yada haşlayarak yaptım ama şimdi kavurarak tencere yemeğine geçtim kavurma dediysem çok az bebek tereyağı ile yada zeytinyağı kıymayı falan kavurup ona yemek yapıyorum böyle daha çok hoşuna gitti şükür . Siz bu kavurarak yapma olayına ne zaman geçtiniz acaba