Canlarımm,27 aylık kızım kendi isteği ile bezi bıraktı ve 1 hafta oldu başlayalı,gayet güzel gidiyor ama ben sordukça çiie kalaya gidiyor,onun haricinde sormasam bile bile yapıyor…yeni başlamış olsakta bunun bilincinde ve istese arada gelip çişim var diyor…nasıl bir yol izlemeliyim? Ne yapsamda kendi gelip söylese?