Kızlar mersinde hava aşırı nemli bilenler vardır klimasız yaşamak mümkün değil. Bebeğimi klimanın vurmadığı yerde tutuyordum oda sıcaklığını da ona göre ayarladım hep. Ama yine de soğuk almış öksürüyor. Balgamı da var. Dün Doktora gittik buhar verdi 2 tane de şurup verdi. Ne zaman geçer öksürüğü çok üzülüyorum küçücük bebeğime bakamadım. Tecrübesizim ilk çocuk ve tek bakıorm. O Öksürdükçe içim parçalanıyor 🥺🥺