Bugün en son 18:00 da bebeğimi emzirdim akşam ailevi nedenlerden ötürü biraz üzülmüştüm saat 21:00 da oğlum emmek istedi ama sütüm gelmedi meme reddidir diye düşündüm ki hiç meme reddi yaşamamıştık pompa ile sağdım yine süt yok. Oğlumda inek sütü alerjisi nedeni ile alerjik mama vermişti doktorumuz tadı ve kokusundan dolayı mamayı içmiyor mamanın kokusu değişsin diye henüz vanilya şurubu alamadım kısacası mamayıda içemedi aç aç uyudu zavallım şuandada ağlıyorum sütüm kesildiği için aranızda bu durumu yaşayan varmı kesilen süt geri gelirmi önerileriniz varmı bu arada oğlum 4 ay 15 günlük