Benim göğüslerim küçük olduğu halde bile şu sporcu atletleri gibi olan iç çamaşırlarından kullanıyorum
Sütyen hiç sevmiyorum hem rahatsız ediyor hem kilolu gösteriyor üst bölgeyi öndeki o şişkin görüntüyü sevmiyorum atletle rahat edersiniz hem toparlar pentininkiler iyi oluyor