Kubra0 Serum damlasini bi kac damla burnunun bir deligine sikiyorum. Ardindan hemen aspiratorle Burun icin olan ucu burnuna sokup icime cekiyorum havayi o sekilde burnundaki pislikler hazneye doluyor. Sonra diger burun deligine yapiyorum ayni islemi. Sonra temizlendigine emin degilsem serum damlasi bitene kadar her iki deligede defalarca uyguluyorum ayni islemi. Sonra cok guzel nefes almaya basliyor cunku cidden icinden parca parca kati pislikler cikiyor burnunun. Bende nasil yapcagimi bilmiyordum internette videosu var izleyip ogrendim ama cok kolay