Edda112 ben de 2 ay önce 600 t lik sipariş vermiştim çok süründüm , uğraştırdılar kargoya vermediler uzun süre.. sürekli yazdım sıkıştırdım sözde tatlı tatlı oyalıyorlardı beni wp tan. sonra stok yokmuş bir ikisinde onu tesarik ediyoruz dediler.. ilk basta hazır kargolandı demişlerdi , her yazdıgımda farklı seyler söylendi . en son 3 . hafta basında kargolandı ama yine hareketleri yoktu kargo takip no fln .. yazfım yazdım sürekli sonunda takip no geldi ve 3. hafta sonunda elime ulaştı .. gelen şalların markası farklıydı hep ve etikwtleri makasla kesmişler şalların üzerinden.. sadece bir şalı n üstünde kendi markalaro vardı .. aman aman kimse ordan almasın ,aldırmasın tövbe …dolandırıclar resmen..