Benisahtesevme2 bazen anlamaya çalışıyorum ama bazen ipin ucunu kaçırıyorum, dün tuturmuş el kremini aç ver bana hayır annecim olmaz zararlı diyorum, ağlıyor yere göğe kafa atıyor açıp verdim bu sefer ağzına sıkıyor alıyorum yine ağlıyor kriz geçiriyor benimde sabrım taşıyor sinirlendim tutamıyorum kendimi kremi vurdum yere bakıyorum oda oyuncağını vuruyor yere ,kendimi zabt edememeyim çocuğuma kötü örnek oluyorum