selam arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girdi ama yemek yedirirken sıkıntı yaşıyorum bende başından beri tuz şeker almasın çikolata tarzı zararlı şeyler yemesin sağlıklı beslensin kafasındaydım un sıvı yağ kabartma tozu bunların olduğu yiyecekleri vermiyorum ama bebeğim yemek yemiyor birde zayıf bana da çok kasıyorsun diyorlar sizlere danışmak istedim sizler neler veriyorsunuz bu kadar sıkmam sizce doğru mu yanlış mı en azından 3 yaşına kadar dikkat edeyim diyorum