Kızlar oğlum 20 aylık şaka değil doğduğundan beri hareketli asla totosu yerinde durmaz şimdi dışarı çıktığımızda sürekli koşuyor babası bile zor yakalıyor düşünün ne zaman bu koşmalar bitecek? Elimizi tutup asla yürümüyor devamlı koşma halinde nereye koştuğunuda bilmiyor rastgele gidiyor 😂 Şimdi size asıl söyleceğim şu çocuklarınızı günde kaç defa çıkarıyorsunuz ? Babası geç geliyor ve o saate kadar sıkılıyor çocuk evin içinde en az sabah veya öğlen de 1 kere çıkması lazım ama çok hareketli bazen tek başıma yapamıyorum kucağıma alınca ayaklarını savuruyor vuruyor bebek arabasında zaten duran bir çocuk değil bazen ev işlerinden yemektir vs çıkaramıyorum vicdan yapıyorum babası gelince mecbur çıkıyoruz çoğu zaman günde bir kere çıktığı için mi acaba heyecanlanıyor koşuyor enerjide bitmiyor eşime diyorum bırak koşsun ama çocuk gidiyor yani yetişemiyoruz sizler nasılsınız devamlı peşinde koşar mısınız biz peşinden gitmeyi bırakıyoruz bakalım gelecek mi diye çocuk gelmiyor bakıp tekrar gidiyor 😂