Öncelikle hayırlı uğurlu olsun işinizde başarılar dilerim umarım kolay bir süreç olur 🙏 sutunuz varsa sağın yoksa mama takviyesi de yapabilirsiniz bence . Sonuçta anne sütü ya da mama ana gıdadır 1 yaşına kadar benim.kizim mama ile besleniyor 8 aylık olacak ama ek gıda alsada arkasından mamayi arıyor. Sizinde işiniz daha kolaylaşır diye düşünüyorum. 😇