KKirpapatyasii1 Günaydın kızlar sizlere sormak istediğim soru şu benim kızım şuan 17 aylık 8 aylıkken emmeyi bıraktı bu dokuz on aydır emzirmiyordum sütüm de kesilmişti bu iki gündür sütüm akıyor normal mi acaba
Karansmomm KKirpapatyasii1 vucuttaki prolaktin hormonun yükselmiştir . Kadın doğumcunuzla görüşüp hormon testi yaptırın ve ekstra olarakta buna sebep genelde antidepresan ve türevi ilaç kullanımı oluyor eger böyle bir ilaçta kullanıyorsanız doktorunuzdan ilacı değişmesini isteyebilirsiniz tamamen bu hormondan kaynaklı canım
KKirpapatyasii1 cahillesohbetikestim ya keşke emseydi mira hanım emmeyi bıraktıktan sonra sürekli hastalandı anne sütü çok önemli gerçekten kuzum ya
E_koc Karansmomm evet prolaktin hormonunuzun yükselmesine bağlı olduğunu düşünüyorum bende kadın doğumcunuza sorabilirsiniz