mervmerv Bebeğim 8 aylık 7. Aydan beri ufak ufak katı gıdaya alıştırmaya çalışıyorum fakat kabul etmiyor hemen çıkarıyor siz nasıl alıştırdınız
morlu_baby mervmerv ben direk daha 6 aylıkken bir kaşık maması birde katı gıda verirdim oyle oyle alıştı asla blender yapıp bişeyler vermedım. Bazen evet katı gıdayı kaşıkla verince red ediyor . Kendi eliniz ile vermeyi deneyin birde bazen red edinde elimle alıp ağzına götürdüğümde agzını acıp yiyor
morlu_baby Birde onunla birlıkte sizde yiyin cığneyın gülün eğlenin oyuna dökün olayı ciddi asla olmayın . Ellerinizle verin kaşığı red edince aynı şekılde katı gıdayı sizde elinizle alıp yiyin bebekler taklit ederler çünkü
Kplnnn Ben hep oğlumla sofraya oturdum sonra ağzımı aça aça göstere göstere çiğnedim😂😂 bide kaşık çatal ile değil de parmağımla damaklarına yerleştiriyordum öyle yiyordu çabuk alıştı.