
Merhaba 4 ay 13 günlük bebeğimin vücudunda minik kabarcıklar çıkmaya başladı bazen sadece bacağında oluyor bazen de sadece sırtı ve göğsünde bir anda çıkıp çoğalıyor bir süre sonra kendiliğinden geçiyor başına gelen var mı böyle bir şey?
Bir de poposunda sivilceler çıkmaya başladı sürekli hava aldırıp suyla da yıkıyoruz ama geçmedi sıcaklardan mı oluyor acaba?
