tugbaninpenceresi Arkadaşlar devlet hastanesi takipliyiz, 3 haftalık bebeğim var, 1 aylık olunca kalça için götürün dediler, hangi bölüme götürmem gerekiyor, cevap veren herkese teşekkür ederim ❤️
Ebus2045 tugbaninpenceresi çocuk doktoruna gidin onlar size kağıt yazıp veriyor ultrasona sokuyorlar sanırım bebeğin kalça bölgesini diye hatırlıyorum 3 buçuk yıl geçti ama öyle hatirliyorum
Fatihsnm tugbaninpenceresi çocuk doktoruna gidiyorsunuz onlar ultrason için radyolojiye yönlendiriyor sonucu da yine çocuk doktoru inceliyor
Oburiks tugbaninpenceresi biz ortopediye gittik ordan kağıt yazıp ultrasona aldılar 3 aylıkken gitmistik
Fatihsnm tugbaninpenceresi rica ederim ne demek sağlıkla büyüsünler 🙏 o biraz hastanenin yoğunluğu ile alakalı olabilir biz küçük bir ilcedeyiz aynı gün bakılabildi randevu alın diye danışmaya yönlendirildik öğleden sonra için saat verdiler