Bg- kızım 2 aylıkken meme mama reddine başladı emerken aşırı ağlıyor ve kendini geriye atıyordu gaz olduğunu düşündük sonra mamaya da aynı şeyi yapmaya başladı,karnı gurul guruldu ara sıra mukuslu kakasi vardı,ben hep alerjiden suphelendim ama gaz dendi atak dendi alerji mamasi denedik hiç bi yöntemle icmedi normal mamaya geri döndük,4.ayda tadima başladık ben de yoğurtla başladım suphelendigim için ve hemen yoğun mukuslu kanlı kaka oldu,alerji doktoruna gittik anne sütü alırken ve mama içerken bu şekilde bi tepki vermediği için normal mamaya devam kararı aldık cnku alerji mamalarıni günlerce aç da kalsa icmedi,5aylik olmak üzereyiz şuanda beslenme hala çok sıkıntılı sdce uykuda zar zor içiyor onun dışında imkansız,ne kadar sürecek bu durum bilmiyorum dha nelere alerjisi var oni da bilmiyoruz alerji doktoru teste gerek duymadı fazla belirtisi uok diye.ama çoookkk zor bi süreç Allah hepimizin yardımcısı olsun