1 hafta sonra 10 aylık olacak kızım 8 buçuk kilo şuanda. Gün içinde kahvaltı ara öğün meyve çorba vs hepsini hazırlıyorum yemeyi de seviyor kızım aslında ama kilo aşımı yavaşladı ve iki hafta önce altıncı hastalık olmuştu o dönem sadece emdi o yüzden de biraz kilo alımı durdu sanırım. Eşimin ailesi zayıf zayıf deyip duruyor doktorum da normal diyor ben de üzülüyorum kafam karıştı