6.5-7 aylıktı sanırım banyo oturağı aldım o zamana kadar küvette filenin üstünde yıkıyordum oturak çok rahat oldu biraz kendi desteksiz oturmasını bekledim. Şimdi 20 aylım küçğk taburesi var çok kaka yaptığında poposunu kirlettiğinde falan tabureyi sokup poposunu da güzelce yıkıyorum çünkü oturakta poposu tam temizlenmeyebiliyor yine de oturaktan ayağa kaldırıp popoyu da yıkayabilirsiniz nasıl kolay olacaksa🥰