Evimizde klima yok, olsa sereserpe kullanirdim.
1⁵ yasinda kizim.Gittigimiz her odaya vantilatoru tasiyorum.
Emzirirken, ve uyurken, kesninlikle kullaniyorum.
Hatta gece uykusinda sabaha kadar😌
Ev okdar sicak ki, kullanmasam, zibinla oldugi halde sucuk gibi oluyor.