Merhaba Hanımlar benim görümcem uyuz olmuş onada eşinden geçti ilk eşinde başladı duyunca zaten 1 ay görüşmedik sonra kaşıntım geçti sadece izler kaldı diye bize geldi 3 yaşında kızım var 20 günlükte bebeğim var kızımla oyunlar oynadı yarım saat falan sonra gitti 1 hafta sonra kızım kaşınmaya başladı kırmızı lekeler oluştu vücutta anladık ki kızıma bulaştı şuan heryerinde var ve dün ben ve eşim kaşınmaya başladık 3 yaşındaki kızım kardeşini ister istemez elliyor seviyor bulaşacak diye korkuyorum ama bendede geçebilir dikkat ediyorum kucağıma alırken ten tene temas etmesin diye battaniye ile tutuyorum emzirirken de napmam gerekiyor nasıl kurtuluruz Bilgisi olan varmı 🙏