Kızlar sabah kizim uyandı.. anne karnım.cok agiriyor dedi..sonra kusucam diye ağladı birkaç defa ögürdü kusamadi tam ama su kustu birazcık. Dün biraz çok yedi sanki 2 tane dondurma da yemişti.. Onu etkisi mi bilmiyorum ama bilginiz var mı neden olur ? İlk defa başıma geliyor..3. 5 yaşında kızım..