kuboss Tweety canım biz persembe günü olduk ne atesşi cıktı nede huysuzlugu oldu cok rahattı bosuna stres yapmısım hiç gerek yoktu.yalnz eve gelir gelmez bir cay kasıgı calpol verdim
Tuanaseyda Tweety canım şükür bi sıkıntı olmadı sendede olmaz insallah huzursuzlandı sadece calpol verdim ben hemsire dedi huzursuzlanırsa verebilirsin diye 4 saatte bir 2 3 kez verdim 🌹🌸
Nurdanalper Her çocuk bir değildir. Bazılarında ateş olur bazilarinda olmaz. Tabiki tedbirli olmakta fayda var ateş düşürücü bulunsun evinizde o gece belli araliklarla ateşini kontrol edin. Geçmiş olsun
Zeyycee kuboss siz çok iyi yapmışsınız banada hemşire bi tanıdığım aşı yaptırmadan bir saat önce calpol ver demişti bende şimdiki aşılar artık ateş yapmıyor diye vermemiştim ama pişman oldum keşke verseydim tedirgin olmazdım o kadar
_kbra_ Her çocuğa göre değişir ama artık eskisi gibi aşılar sanırım ateş yapmıyor benim bebeğim de olmadı ama her ihtimale karşı bir derece ve ateş düşürücünüz muhakkak olsun .
Zeyycee Merhaba bizde azıcık ateş yaptı. 37.8 i görünce yarım ölçek calpol verdim sürekli ateşini kontrol ettim ince giydirdim üstünü örtmedim o gece ama sürekli kontrol ettiğim için ateşi düşünce üzerini örttüm üşümesin diye. Calpolu 6 saat arayla verebilirsin demişti bana sağlık ocağı. Ayrıca kolu ağrı yapıyor biraz ağır bi aşı ama Korkulacak bir şey yok 🤗 evde calpol bulundurun
Hafizeaysegul Merhaba bizdede azcık Ateş , biracılar ağrı yaptı. 37,8 i gördük. İnce giydirdik, fitil verdik. Bir saatte bir ateşini ölçtüm. Üstünü örtmedim. Gece 36,3 e düşünce örtüm üstünü. Geçmiş olsun
Canantekin Tweety ilk gün gelir gelmez hemen ilaç verdim huysuz oldu ikinci gün biraz ateşi çıktı bi daha verdim ilacı. Sana tavsiyem gitmeden yarım saat önce ilacı içir. Ben yapmadım onu zorlandım.