Anne38 tarçınlı sütün içine bir de kahve ekleniyor diye duydun ben o zaman yağ yakıyormuş hafif acımsı bir tat oluyor işin özü de ekmek yememek aşkında ve tatlı işlerinden olabildiğince az yemek sebze ağırlıklı beslenmek porsiyonunu yediğin şeye göre azaltmak sebze giyiyorsan bol yicen ekmek yemeyeceksin makarna yiyorsan bir kaç kaşık emzirmek zaten spor yapıyormuşuz gibi vücudu hareket ettiriyor bir de üstüne evde bile 30 dakka yürüyüş ya da dans edilse 3 ay sonra sonuç muhteşem olur.. ben bu dediklerimi yaptığım ay çok hızlı gidiyor yapmadığım biraz kaçamak yaptığım ay oluyor mesela o zaman da gidiyor ama az gidiyor ayda 5 gitmesi gerekiyorken 2 gidiyor ondan ne kadar az kaçamak o kadar iyi emzirmek güzel şey evet yorucu ve bazen çok can yakıyor ama hem bebeğimizi besliyoruz hem kilo veriyoruz mükemmel o anlamda 😍